Balandžio 12 dieną mano brangūs Tėveliai šventė savo vestuvių 30-asias metines. Kadangi ši šventė turi tiesioginį ryšį su mano pačios atsiradimu ir tolesniu gyvenimu, labai norėjau juos kaip nors ta proga pradžiuginti. Nutariau nupiešti Tėvų portretą. Pirminis planas žinoma buvo didesnis ir solidesnis, nei galutinis rezultatas, bet būna, kad pervertinu savo galimybes...
Taigi, pastelėmis, pasteliniais pieštukais, ir spalvotais pieštukais ant spalvoto popieriaus, nupiešiau Tėvų portretą iš nuotraukų (kūnai iš vienos nuotraukos, galvos iš kitos). Mano pagrindinis tikslas buvo nupiešti piešinį su gera energija, ir palankiu feng shui :))) Todėl piešinys saldokas, balansuojantis ant kičo ribos (o gal ją ir peržengęs), bet, kas man ir buvo svarbiausia, Tėvams jis kelia šypseną ir šiltus jausmus. Geltonas fonas su lotosais atkartoja vieną sieną Tėvų miegamajame, nes piešinys buvo skirtas ten ir kabėti.
O kas juokingiausia, nunešus piešinį rėminti, konsultantė iš portreto atpažino mano mamą :D (neseniai mama ten užsakinėjo rėmus veidrodžiams).