Kai mano mieli tėveliai paklausė, ko norėčiau 25-ojo gimtadienio proga, atsakiau: "Deimantų! Deimantinių frezų pavidalu. Ir graviravimo aparato". Ir gavau dovanų Dremel graviravimo rinkinį. Nuo tada pasipuošiu apsauginiais akiniais ir respiratoriumi, ir mėgaujuosi gręžiamo stiklo garsais.
Čia įdedu kai kuriuos tų laimės valandų rezultatus. Nemaža dalis darbų buvo padovanota nenufotografavus, tad jų jau nebepamatysite :-P

Pirmiausiai rodau procesą ;)




































čia dovana mano "O puikiajai puskei" Marijai. Čia turėjo gautis RHCP grupės nariai.







































Dovana draugo draugui :P tai jo portretas, o ant šono dar kažkoks užrašas buvo. Nebeatsimenu kas, bet buvo juokinga :D

























Čia buvo dovana draugės vestuvių proga. Antros nerodau, nes piešinys tas pats, tik vardas kitas. Piešinį tokį pasirinkau, nes mano akiai mielas retro tatuiruočių stiliukas. O mano supratimu santuoka, kaip tatuiruotė -visam gyvenimui ;) Pavaizduoti paukščiai -kregždutės. Jos vienos iš nedaugelio monogaminių paukščių, sukuria vieną šeimą visam gyvenimui. Na o širdelė, rožės... kaip be jų? :)




































Tiesiog vaza. Taip reikėjo ;) Tie burbuliukai aplink aguonas nėra visų įmanomų spalvų, bet nesugebėjau nufotografuot, kaip jie iš tikro atrodo. Mia culpa.



































O čia pakabukas. Tą gražuolį stiklo blynuką man davė draugė Angelė, ji tai stiklo asė (www.stikliukai.lt) ;) Bet aš išgaviravau, stengiausi net riešą įskaudo :)